Tuesday, December 04, 2007

Memblog, membelog, or membelok?

Dear friends and fellow bloggers, I have to excuse myself from blogging this week as I have to finish my work. Membelog sudah membuat saya membelok ke banyak simpang yang tidak sepatutnya buat minggu ini (berharap minggu ini sahaja) sehingga banyak mengambil masa dari saya.

InsyaAllah jika sudah beres kerja saya, I will be back soon. And a big thank you, jazakallahu khoiron kathira to those yang tidak jemu-jemu menjengok blog ini. Doakan saya agar penuh dengan inspirasi dan keghairahan dalam menulis sesuatu yang lebih serius untuk disubmit pada supervisor saya.

Salam Hormat:
Zlaa. 7.44 malam

11 comments:

maklang said...

take care...jangan tergoblog dah kan ..kita2 ni...:)

Kak Elle said...

zlaa have a good break from blogging.. buat kerja tu betul2 kang potong markah pulak....hehehe

take care

cikMilah said...

tak update pun kita jenguk jugak...hehehe. Semuga cemerlang.

are you said...

happy working kak. hope that everything will be smooth n fine.

take care.

epelijau said...

salam kak zlaa...moga kita sume dpt siapkan keje ni cepat2...huhuhu...

epelijau said...
This comment has been removed by the author.
MULAN said...

yeaahh, all the best with your work, hope to hear from u soon.. jgn cuti lama2.. take care..

sYaNa said...

i should take after you, prioritize ... soon ... jap lagi :D

all the best with your work.

humyrah said...

slm perkenalan. blog yg menarik, sy menantikan posting seterusnya. and all the best ya.

© Oshun/EM Muhammad/Nadia Emarele Muhammad said...

Salam Zlaa...
OD understands the feeling... ngeh. Hope all is well. Mwah.

ZLAA said...

Dear my bloffer friends, Thank you for all good wishes. Jika free, saya kembali menulis.